Wydarzenia

Warsaw Fashion Weekend 4 – 6 kwietnia!

By  | 

4 – 6 kwietnia 2014 zapowiada się jako najmodniejszy weekend tej wiosny. Właśnie wtedy Warszawa po raz szósty stanie się stolicą światowej mody.

W Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12, odbędzie się ponad 20 pokazów mody wybitnych polskich oraz duńskich projektantów, a 150 wystawców oferować będzie swoje najnowsze kolekcje w bezpośredniej sprzedaży. Honorowy patronat nad wydarzeniem objęła Ambasada Danii.

Wiosenna, szósta już edycja WARSAW FASHION WEEKEND, to niezliczone atrakcje przygotowane specjalnie z myślą o prawdziwych pasjonatach mody. Poprzednie edycje wydarzenia przyciągnęły ponad 40 tys. gości z kraju i z zagranicy, dając Warszawie miano światowej stolicy mody. Na wybiegach WARSAW FASHION WEEKEND prezentowało się ponad 100 światowych marek oraz wybitnych, uznanych projektantów.

Podczas wiosennej edycji organizator z wielką dumą otworzy drzwi dla gości z DANII! Oprócz skandynawskiej lekkości, wspaniałego designu oraz architektury, Dania może pochwalić się niesamowitymi projektantami mody, którzy zdobywają uznanie dla swoich marek w kraju i za granicą. Na polskim rynku duńskie marki takie jak: VILA, Sisters Point, Ecco, Pandora czy PILGRIM cieszą się coraz większą popularnością.

Już 4. kwietnia b.r. goście specjalni piątkowego wieczoru OPENING GALA będą mogli poznać najnowsze propozycje gwiazdy polskiej sceny modowej – Macieja Zienia. Atrakcją wydarzenia będzie również pokaz cieszącego się coraz większą sławą – duńskiego projektanta, Davida Andersena. Ponadto zobaczymy pokazy takich projektantów jak: AGA POU, Gavel, Mery Faithfull, Agi Jensen, Monika Błażusiak, MESSO, Damian Konieczny, Joanna Hawrot, Bartosz Malewicz, Rina Cossack.

Wielką atrakcją podczas szóstej edycji WARSAW FASHION WEEKEND będzie pokaz marki KRYSTOF by Krzysztof Stróżyna. Krzysztof to prawdziwy kreator mody o międzynarodowej sławie i wielkim talencie. Zdobywca wielu prestiżowych nagród, m. in. 4-krotny zdobywca British Fashion Council – New Generation Award. Kreacje Krzysztofa nosiły między innymi: Natalia Vodianova, Katy Perry, Sophie Ellis Bextor, Diana Vickers, Cheryl Cole, Lily Cole, Pixie Lott i Rita Ora, a jego projekty były publikowane między innymi w: Vogue UK, Vogue Russia, Vogue Italy, I-D, Dazed & Confused, Harper’s Bazaar, Wonderland, Elle US, Elle UK, Pani, Elle, Twoim Stylu, A4, K-MAG i wielu innych.

WARSAW FASHION WEEKEND to nie tylko moda, to również możliwość przedstawienia najnowszych trendów w makijażu, stylizacji włosów i paznokci oraz dbałości o sylwetkę. Pokazy mody wspierać będą w tym zakresie znane marki i nazwiska stylistów. Oficjalnym Kreatorem Makijaży do pokazów mody na WFW będzie FM GROUP, twórca takich marek jak FM Federico Mahora – perfumy i wody perfumowane, FM GROUM MAKE UP – kosmetyki do makijażu oraz FM GROUP FOR HOME – produkty do utrzymania w domu czystości i pięknego zapachu. Oficjalnym Kreatorem Fryzur będzie Jaga Hupało, wybitna postać sztuki fryzjerskiej w Polsce. Od wielu lat współpracuje z największymi magazynami mody, stylizuje fryzury znanych osobistości, a przez niektóre media uznana została za jedną z najbardziej wpływowych Polek. Uzyskała wiele międzynarodowych wyróżnień i tytułów, takich jak: „Designer of the Year 2002” i „Personality of the Year 2002”.

Dla wzmocnienia modowych doznań w najbliższej edycji, zaplanowana została specjalna sekcja Fashion Rock łącząca muzykę na żywo oraz pokazy polskich i duńskich projektantów oraz marek modowych. Mocnym akcentem muzycznym zaznaczy się występ Griot Groove (czyt. grijot). To duet producentów z Białegostoku, zainspirowany współczesnymi odmianami muzyki elektronicznej z elementami akustycznego brzmienia. Na wydanej w styczniu 2014, EPce pt. „Dym” wspomaga ich wokalnie Natasza Topor – laureatka m.in. Nagrody Dyrektora Zaiksu. Przygotowywana płyta długogrająca jest wyrazem fascynacji głębokim brzmieniem, połamanymi rytmami, a przede wszystkim olbrzymim potencjałem ludzkiego głosu.

Wiosenna edycja modnego weekendu będzie obfitować w wiele nowości i niespodzianek. Organizatorzy zaskoczą wszystkich uczestników nowoczesną aranżacją powierzchni wystawowej oraz ciekawymi propozycjami dla odwiedzających. Innowacją będzie podział przestrzeni na wydzielone strefy fashion oraz nowe: kids ( marki : Bunny White, Zombie Dash, Acumibaby, KARTONmania,) i design ( marki : MIA home passion, Fabryka Palet, Ogon Designs, Nie/BO Design). Partnerem kwietniowego WARSAW FASHION WEEKEND jest duńska firma BoConcept. Marka ta z powodzeniem rozwija się w Polsce i na świecie, oferując designerskie rozwiązania z bardzo autorskim podejściem w dziedzinie projektowania mebli i dodatków, tak aby doskonale ze sobą współgrały, harmonijnie wypełniając przestrzeń. Produkty tej duńskiej marki zaspokoją najróżniejsze potrzeby i gusta klientów.

Ważnym partnerem WFW jest również Promod – francuska marka prêt-à-porter, tworząca modę dla kobiet od 1975 roku i posiadająca ponad 1000 sklepów w 52 krajach na świecie. W Polsce działa od 1999 roku i jest obecna w 80 ciu lokalizacjach. Od października działa również sklep internetowy www.promod.pl, który oferuje pełną gamę produktów damskich i męskich. Podczas WFW zobaczymy kolekcję damską: wiosna-lato 2014, inspirowaną stylami Sport, Preppy oraz Latino, którą charakteryzuje prostota stylu, żywe barwy i wzory. Prezentowane produkty będą również dostępne w pop-up store Promod! Jednocześnie, po raz pierwszy w Polsce, Promod pokaże kolekcję męską dostępną jedynie w wybranych sklepach we Francji oraz w sklepie internetowym marki.

Swoją kolekcję na sezon wiosna-lato 2014 zaprezentuje również firma UNISONO, której produkty znane są na polskim rynku pod marką Venezia. UNISONO ukazuje, jak łączyć przeciwieństwa w nowoczesny i zaskakujący sposób, inspirując jak zestawiać styl romantyczny ze sportowym, elegancki z casualowym, tworząc przy tym ekscytującą całość.

Kontynuacją VI edycji Warsaw Fashion Weekend będzie specjalny, dedykowany duńskim projektantom Pop Up Shop w ramach projektu Fashion Democracy. Już od 12.05. przez dwa kolejne tygodnie, można będzie bliżej poznać duńskie marki, design i znakomite modowe projekty, mając również doskonałą okazję do zakupów w atrakcyjnych cenach. Wyjątkowym akcentem będzie obecność duńskiej Rodziny Królewskiej na otwarciu wspomnianego Pop Up Shopu, co sprawi że ranga modnych polsko- duńskich relacji zyska ogromnie na wartości nie tylko w wymiarze dyplomatycznym.

Bilety i zaproszenia VIP w cenach od 50 do 250 zł dostępne na ebilet.pl oraz na miejscu w czasie trwania wydarzenia.

1969143_311574098967683_321709035_n

ip