Kampanie wizerunkowe

Toni Garrn, Edita Vilkeviciute Massimo Dutti SS 2014

By  | 

Massimo Dutti, hiszpański brand potężnego Inditexu kusi swych miłośników najnowszą kampanią wizerunkową, w której to Toni Garrn i Edita Vilkeviciute wcielają się w nowoczesne wersje dam.

Jest to pierwsza kolaboracja hiszpańskiego brandu z Edita Vilkeviciute, natomiast niemiecka modelka, Toni Garrn po raz czwarty została twarzą MD.

Wybitny fotograf mody Mario Testino uwiecznił dwie gracje w towarzystwie David Genat i Shaun de Wet. Letnia sceneria przywodzi na myśl ulotne, wakacyjne chwile oraz napawa nadzieją na szybki powrót lata.

Zgrabne stroje kąpielowe, letnie kurteczki oraz denimowe akcenty i skórzane kreacje. Kolekcja niezwykle neutralna o klasycznych krojach i nasycona wielkomiejskim szykiem.