Kampanie wizerunkowe

Hunter Original SS 2014 – Nowy etap w historii marki!

By  | 

Hunter prezentuje kampanię na wiosnę / lato 2014, upływającą pod znakiem „Another Wet Summer”.

Kampania stworzona przez nowego dyrektora kreatywnego marki Alasdhaira Willisa, została sfotografowana przez Viviane Sassen.
Patrząc z retrospektywy prac obecnie wystawianych w Scottish National Portrait Gallery, twórczość Sassen obejmuje jednocześnie świat sztuki i mody oraz produkcję pionierskich obrazów, które zarówno intrygują, jak i skłaniają do wyzwań.

Kampania powstawała w dwóch różnych miejscach – Montacute House w Somerset i Kiftsgate Manor w Gloucestershire, na tle ogrodu z ukształtowaną roślinnością. W kampanii wzięli udział znani brytyjscy modele, w tym Matthew Holt – to jego pierwsza kampania i Charlotte Wiggins, natomiast całość odwołuje się do unikalnego brytyjskiego poczucia humoru.

Dostępny w kampanii i zainaugurowany na wiosnę /lato 2014 model Original Nightfall to nowa interpretacja kultowego modelu Hunter Original, po raz pierwszy wprowadzonego w 1956 roku. Stworzony przy użyciu innowacyjnej techniki , której opracowanie i doprowadzanie do perfekcji zajęło lata, łączy elementy czarnej i białej gumy naturalnej, a to oznacza, że każdy z butów jest wyjątkowy. Model Nightfall jest dostępny z czarnym lub białym wnętrzem, natomiast każda para jest ręcznie robiona z 28 poszczególnych części.

W aktualnej wiosenno–letniej kolekcji warty uwagi jest także półprzezroczysty , wodoodporny model Smock, występujący w różnorodnej palecie barw, począwszy od wyblakłej bieli poprzez odcienie tycjanu aż do grafitu i niebieskiej lilii.

Pierwsza kolekcja Alasdhaira Willisa dla marki została zaprezentowana podczas pokazu kolekcji na jesień /zimę 2014, co nastąpiło podczas London Fashion Week w lutym. Kolekcją na jesień-zimę 2014 firma rozpoczyna nowy rozdział w swojej historii, bowiem Hunter pragnie mieć swój udział w świecie high fashion.
Poprzez nowy design i innowacyjność, Hunter Original oprze się na rozwoju dziedzictwa marki i legendarnej kolekcji obuwia, jednocześnie realizując wachlarz szerokich możliwości w nowych sektorach produkcji. Obejmie ona odzież wierzchnią, dzianiny i dodatki. Marka pozostanie autentyczna w stosunku do swojego 160-letniego dziedzictwa, dostarczając kolekcje, które angażują dzisiejszego konsumenta.

ip